Verkoopvoorwaarden

Verzending en bezorging

De verzendtijden hangen van het soort bestelde wijn af. Als er in uw winkelwagen alleen producten zijn met het label “direct verzenden”, zal de koerier uw bestelling binnen 24h werkuren aannemen. Maar als er wijnen zijn met verschillende verzendtijden, zult u een bericht krijgen met de verschillende tijdsperken waarin wij de producten zullen versturen. Om uw bestelling te traceren, moet u gewoon in uw persoonlijke pagina op “Bestelling" klikken om de staat en het traject van uw pakket te volgen, van de fabrikant tot aan de bezorging. Zodra je bestelling verzendklaar is of al verzonden is, is het meestal niet meer mogelijk om het bezorgadres te wijzigen. Als de bestelling nog niet geplaats is, kunt u op elk moment het bezorgadres wijzigen: u moet gewoon rechts bovenaan op uw naam klikken om naar uw persoonlijke gegevens te gaan.

Privacy en Veiligheid

Alle informatie die u bij de betaling verstrekt, wordt volledig geëncrypteerd om de maximale veiligheid te waarborgen. Ook uw persoonlijke informatie worden op Tannico.it beveiligd om elke vorm van misbruik te voorkomen.

Retournering

Als om wat voor reden ook de flessen op uw adres beschadigd aan zullen komen, neem meteen contact met onze klantenservice op via info@tannico.nl om de omvang van de schade te bepalen. Onze medewerkers zullen uw zo snel mogelijk helpen.

In het geval van beschadigde goederen, zouden wij u kunnen vragen om de beschadigde fles terug te sturen en ook om een e-mail te sturen met als bijlage een foto met de omschrijving van de schade, om in de toekomst soortgelijke problemen te vermijden. Als u niet tevreden bent met uw wijnkeuze of in het geval van een beschadigde fles, moet u de volgende vergoeding procedure volgen:
- binnen 14 dagen na ontvangst, stuur een e-mail met uw vergoedingsverzoek en de redenen hiervoor 

- binnen 14 dagen na het vergoedingsverzoek, stuur de producten die u terug wilt geven naar het volgende adres:

Tannico c/o Fiege Logistics Italia S.r.l. (Magazzino 4)
Via Juan Manuel Fangio, 11
20020 Lainate (MI)
Italia


Betaling, Tarieven

Op onze website kunt u met creditcard betalen, inclusief Paypal en Visa, Visa Electron, Mastercard, American Express e Poste Pay. U kunt ook contant betalen op het moment van de bezorging. Alle aangegeven prijzen zijn inclusief BTW.

Contacten

U kunt met ons contact op nemen door een e-mail aan info@tannico.nl. Geef altijd uw ordernummer aan om een sneller antwoord te krijgen. U kunt ons ook telefonisch bereiken op nummer +39 0287187750. Neem gerust contact met ons op als u problemen of twijfels hebt. Voor algemene informatie, kunt u ons ook op twitter of facebook bereiken.